Support Engineer ICT | Proxsys Alles-of-niets-ICT

Vacature: Support Engineer ICT

📍 Gorinchem & Rotterdam 👍🏻 Afdeling Servicedesk 


Samen met je collega’s van de 2e lijn verleen je technische support bij complexe, niet standaard incidenten/ vragen. Je hebt een groot oplossend vermogen en weet bij de klanten altijd weer een lach op hun gezicht te toveren. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren.

Vacature: Support Engineer ICT

📍 Gorinchem & Rotterdam    

👍🏻 Afdeling Servicedesk


Samen met je collega’s van de 2e lijn verleen je technische support bij complexe, niet standaard incidenten/ vragen. Je hebt een groot oplossend vermogen en weet bij de klanten altijd weer een lach op hun gezicht te toveren. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren.

Bezit jij de volgende skills?

Heb jij Microsoft 365 uitgespeeld?

Haal jij het beste uit jezelf?

Waar?

In Gorinchem of Rotterdam

Dat is wel handig!

Samenwerken is key!

Workshops, cursussen of events.

Proxsys flavicon

Over Proxsys

Wij maken moderne ICT simpel inzetbaar. Het gaat erom dat iedereen altijd en overal, ongestoord en veilig kan werken. Wij ontzorgen klanten volledig in hun kantoorautomatisering: met één enterprise netwerk waarop we alle klanten aansluiten.

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn. Daarom bieden wij één compleet systeem. Onze klanten kiezen voor alles-of-niets. Wij richten zelf álle techniek in en zorgen dat álles werkt.

Pas jij in ons team?

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega's van de servicedesk. Hoe kunnen wij jou een sfeerimpressie geven van de afdeling? We hebben gewoon een video gemaakt waarin jouw toekomstige collega's hun ervaring delen met het werken bij Proxsys!

Waar zijn wij naar op zoek?

Dit vind jij leuk om te doen 😍

Door de verschillende gave technieken (grote klantomgevingen, office365, share omgevingen) en diverse klanten is geen dag hetzelfde en krijg te maken met uitdagende klantvragen. Het beantwoorden van MDM, MFA en conditional access vraagstukken is voor jouw geen issue. Dit alles blijft nog steeds met als zwaarte punt: zorgen voor de optimale klantervaring.


  • Met jouw servicegerichte houding, ICT kennis en communicatieve skills weet jij precies hoe je de klant het beste kunt helpen.
  • Je kunt snel schakelen en inspelen op de situatie naar aanleiding van de vraag van de klant.
  • Je bedenkt structurele oplossingen voor terugkerende incidenten.
  • Veelvoorkomende tickets bewaak jij in de kennisbank en je zorgt ervoor dat al je geniaal bedachte oplossingen worden vastgelegd.
  • Kom je er toch niet uit na al het gepuzzel? Bij complexere vraagstukken kun je nog altijd de techlead (3e lijn) inschakelen.


Hier herken jij jezelf in 💡

Jouw drijfveer is om de klant echt verder te helpen en te zorgen voor een optimale klantervaring. Complexe incidenten zorgt er juist voor dat je een stapje harder gaat lopen en uitdaging is jouw brandstof. Communicatief ben je zeer sterk en kun je op basis van je ICT kennis en analytisch vermogen snel tot een passende oplossing te komen.


  • Ben je super klantgericht en een echte teamspeler met een ‘hands on’ mentaliteit?
  • Vind je het leuk om klanten remote support te leveren en heb je ervaring met telefonisch klantcontact?
  • Heb je ervaring met office 365, Azure en microsoft modern desktop enterprise?
  • Minimaal 6 jaar werkervaring als Support Engineer bij een technische service- of helpdesk?
  • Kennis van Remote desktop servers omgevingen en/ of Windows 10 omgevingen?
  • Ben je bereid om je zelf verder te ontwikkelen binnen de ICT?
  • Ben je stressbestendig, probleemoplossend en flexibel?
  • Vanzelfsprekend heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Dit hebben wij jou te bieden!

Salaris komen we wel over uit.

Goede koffie en dagelijks verzorgde lunch! 

Wij vormen een hecht team.

Liever parttime werken? Dat is mogelijk!

Veel ruimte voor eigen inbreng.

Blijf jezelf ontwikkelen bij Proxsys.

Word jij onze nieuwe Support Engineer ICT?

Onze sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


Sollicitatie

Yes! Je hebt gesolliciteerd!


Contact

Even een kort belletje.


1e Gesprek

Je komt gezellig langs.


2e Gesprek

Details en/of assessment


Feest!

Welkom bij het team!

Word jij onze nieuwe Support Engineer ICT?

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


  Sollicitatie: Je sollicitatie komt bij ons binnen.
  Contact: We doen even een kort belletje.
  1e Gesprek: Je komt gezellig bij ons langs om kennis te maken.
  2e Gesprek: We bespreken de details en doen vaak een assessment.
  Feest: Welkom bij team Proxsys!

Sluit jij je aan bij team Proxsys?

Ben je zeker van je zaak en kom je bij ons werken? Solliciteer dan direct!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze recruiter Melisa Koster.