Customer Success Manager| Proxsys Alles-of-niets-ICT

Vacature: Customer Success Manager

📍 Gorinchem/Rotterdam  💰 €3050 - €5700  👍🏻 Afdeling Business ⏰Fulltime/Parttime


Werk jij graag mee aan de verdere professionalisering van de CSM-rol in een platte organisatiestructuur? Zoek je graag de samenwerking op met zowel je klanten als je collega’s? En pak je echt ownership wanneer je klant een probleem heeft? Dan is de rol van Customer Success Manager bij Proxsys wat voor jou!

Vacature: Customer Success Manager

📍 Gorinchem & Rotterdam 

💰 €3050 - €5700   
👍🏻 Afdeling Business
⏰Fulltime/Parttime


Werk jij graag mee aan de verdere professionalisering van de CSM-rol in een platte organisatiestructuur? Zoek je graag de samenwerking op met zowel je klanten als je collega’s? En pak je echt ownership wanneer je klant een probleem heeft? Dan is de rol van Customer Success Manager bij Proxsys wat voor jou!

Dit vind jij leuk om te doen:

Dit vind jij leuk om te doen 😍

Je draagt zorg voor een succesvolle levering en gebruik van de Proxsys dienstverlening aan onze klanten en het waarborgen van de gemaakte afspraken. Hieronder valt alle klantcommunicatie en ondersteuning vanuit onze dagdagelijkse operatie.

Of de klant nu wil weten hoe zijn ICT omgeving presteert, een incident heeft wat prioriteit moet krijgen of toelichting wenst op zijn SLA rapportage, jij staat hen bij. Ook tijdens een onboarding haak je aan bij de accountmanager om de beheerafspraken vast te leggen in een contractenset. 

  • Jouw kracht is je klantcommunicatie, verwachtingsmanagement en ondersteuning rondom prioriteiten, afspraken en vragen.
  • Je zorgt voor inzicht in de klantomgeving en lifecycle management. Deze gegevens lever je periodiek aan en bespreek je met de klant.
  • Klanttevredenheid is jouw belangrijkste doel maar daarnaast spar je ook met de klant en accountmanager wanneer je kansen ziet.
  • Je laat niks aan het toeval over en hebt grip op de klanten en onze interne processen.
  • Bij problemen of nieuwe kansen schakel je met jouw collega's om te vragen wat de status is van openstaande klant zaken, die immers jouw verantwoordelijkheid hebben.
  • Door het frequente bezoek weten de klanten je makkelijk te bereiken en is er geen drempel om vragen te stellen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de klant bij escalaties.
  • Je stelt de contractdocumenten op en borgt de gemaakte afspraken.

.


Hier herken jij jezelf in 💡


  • Je hebt een sterk gevoel voor relatiemanagement en bent sensitief voor de belangen van organisatie en klant.
  • Jouw focus is hoe je de klant meer tevreden en verbonden kunt maken.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol binnen een ICT omgeving.
  • Je bent ITIL gecertificeerd of bereid deze te behalen.
  • Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en jouw communicatieve vaardigheden zet je in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en begrijpen.
  • Jouw integriteit en betrouwbaarheid zorgen ervoor dat je makkelijk aan relaties kan bouwen met onze klanten.
  • Je beschikt over een dosis overtuigingskracht, proactieve houding en sterk organiserend vermogen.

Dit hebben wij jou te bieden!

Vergoeding

Een mooi salaris tussen €3050 - €5700 p/m.

Auto van de zaak

Auto

Mooie regeling voor een leaseauto.



Goede thuiswerkplek

Goede thuiswerkplek

Je eigen Coolblue thuiswerkwinkel.

Vrije tijdsindeling

Liever parttime werken? Dat is mogelijk!

Verantwoordelijkheid

Veel ruimte voor eigen inbreng.

Verruiming van geest

Blijf jezelf ontwikkelen bij Proxsys.

Proxsys flavicon

Over Proxsys

Wij maken moderne ICT simpel inzetbaar. Het gaat erom dat iedereen altijd en overal, ongestoord en veilig kan werken. Wij ontzorgen klanten volledig in hun kantoorautomatisering: met één enterprise netwerk waarop we alle klanten aansluiten.

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn. Daarom bieden wij één compleet systeem. Onze klanten kiezen voor alles-of-niets. Wij richten zelf álle techniek in en zorgen dat álles werkt.

Pas jij in ons team?

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega's van de servicedesk. Hoe kunnen wij jou een sfeerimpressie geven van de afdeling? We hebben gewoon een video gemaakt waarin jouw toekomstige collega's hun ervaring delen met het werken bij Proxsys!

Bezit jij de volgende skills?

HBO niveau

Dat is wel handig!

Teamplayer

Samenwerken is key!

Bereid om te groeien

Workshops, cursussen of events.

Affiniteit met ICT

Heb jij Microsoft 365 uitgespeeld?

Prestatiegericht

Haal jij het beste uit jezelf?

Waar?

In Gorinchem of Rotterdam

Word jij onze nieuwe Customer Success Manager?

Onze sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


Sollicitatie

Yes! Je hebt gesolliciteerd!


Contact

Even een kort belletje.


1e Gesprek

Je komt gezellig langs.


2e Gesprek

Details en/of assessment


Feest!

Welkom bij het team!

Word jij onze nieuwe Customer Success Manager?

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


  Sollicitatie: Je sollicitatie komt bij ons binnen.
  Contact: We doen even een kort belletje.
  1e Gesprek: Je komt gezellig bij ons langs om kennis te maken.
  2e Gesprek: We bespreken de details en doen vaak een assessment.
  Feest: Welkom bij team Proxsys!

Timon Wijnne Proxsys

Sluit jij je aan bij team Proxsys?

Ben je zeker van je zaak en kom je bij ons werken? Solliciteer dan direct!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze recruiter Timon Wijnne.