Incident Manager | Proxsys Alles-of-niets-ICT

Vacature: Incident Manager

📍 Gorinchem  👍🏻 Afdeling Support


Als Incident manager draag je mede zorg voor een tevreden klant door incidenten zo snel mogelijk opgelost te krijgen en de impact voor de klant te minimaliseren. Bij een escalatie ben jij het aanspreekpunt en in staat het incident te begeleiden naar een oplossing waarbij je nauw samenwerkt met collega's.

Vacature: Incident Manager

📍 Gorinchem & Rotterdam    

👍🏻 Afdeling Platforms


Als Incident manager draag je mede zorg voor een tevreden klant door incidenten zo snel mogelijk opgelost te krijgen en de impact voor de klant te minimaliseren. Bij een escalatie ben jij het aanspreekpunt en in staat het incident te begeleiden naar een oplossing waarbij je nauw samenwerkt met collega's.

Bezit jij de volgende skills?

Heb jij Microsoft 365 uitgespeeld?

Haal jij het beste uit jezelf?

Waar?

In Gorinchem of Rotterdam

Dat is wel handig!

Samenwerken is key!

Workshops, cursussen of events.

Proxsys flavicon

Over Proxsys

Wij maken moderne ICT simpel inzetbaar. Het gaat erom dat iedereen altijd en overal, ongestoord en veilig kan werken. Wij ontzorgen klanten volledig in hun kantoorautomatisering: met één enterprise netwerk waarop we alle klanten aansluiten.

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn. Daarom bieden wij één compleet systeem. Onze klanten kiezen voor alles-of-niets. Wij richten zelf álle techniek in en zorgen dat álles werkt.

Pas jij in ons team?

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega's van de servicedesk. Hoe kunnen wij jou een sfeerimpressie geven van de afdeling? We hebben gewoon een video gemaakt waarin jouw toekomstige collega's hun ervaring delen met het werken bij Proxsys!

Waar zijn wij naar op zoek?

Dit vind jij leuk om te doen 😍

Veel voorkomende incidenten onderzoek en definieer je met behulp van collega engineers zodat deze op de lange termijn te voorkomen zijn. Dankzij jou worden alle dagelijkse tickets met de juiste aandacht en prioriteitstelling opgepakt door het servicedesk team. Je schakelt hierbij veel met de klanten over de status. Dagelijks, wekelijks en maandelijks maak je rapporten over de doorlooptijden en status richting de klanten en interne collega's.

  • Proactief onderzoeken van incidenten en het verzorgen van trendanalyses.
  • Incidenten omzetten naar een probleemanalyse en de structurele oorzaak wegnemen (middels een change).
  • Bewaken van tickets die opgelost worden door servicedesk agents en engineers.
  • Continue verbetering van processen en coachen/trainen van team in samenwerking met de Servicedesk Coördinator.
  • Effectieve communicatie richting de interne organisatie en klanten.
  • Escalatie manager bij grote incidenten vanuit de Servicedesk.
  • Ook de onboarding en in-housing van nieuwe klanten/nieuwe diensten bij bestaande klanten heeft jouw prioriteit.
  • Begrijpen van contracten en SLA’s en dat vertalen naar de Servicedesk.


Hier herken jij jezelf in 💡

  • Je hebt ervaring met procesmanagement (incident/ problem).
  • Je hebt ervaring met servicemanagement tools (Autotask is een pré).
  • Je beschikt over algemene kennis van werkplekken, hardware, Microsoft clouddiensten Azure en Microsoft 365.
  • ITIL gecertificeerd of bereidt deze te behalen.
  • Mens- en resultaatgerichte stijl van coördineren.
  • Je bent zeer klantgericht, nauwkeurig en analytisch.

Dit hebben wij jou te bieden!

Salaris komen we wel over uit.

Goede koffie en dagelijks verzorgde lunch! 

Wij vormen een hecht team

Liever parttime werken? Dat is mogelijk!

Veel ruimte voor eigen inbreng.

Blijf jezelf ontwikkelen bij Proxsys.

Word jij onze nieuwe Incident Manager?

Onze sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


Sollicitatie

Yes! Je hebt gesolliciteerd!


Contact

Even een kort belletje.


1e Gesprek

Je komt gezellig langs.


2e Gesprek

Details en/of assessment


Feest!

Welkom bij het team!

Word jij onze nieuwe Incident Manager?

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


  Sollicitatie: Je sollicitatie komt bij ons binnen.
  Contact: We doen even een kort belletje.
  1e Gesprek: Je komt gezellig bij ons langs om kennis te maken.
  2e Gesprek: We bespreken de details en doen vaak een assessment.
  Feest: Welkom bij team Proxsys!

Sluit jij je aan bij team Proxsys?

Ben je zeker van je zaak en kom je bij ons werken? Solliciteer dan direct!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met onze recruiter Melisa Koster.