Ben jij een ervaren servicedeskmedewerker met een passie voor diepgaande technische vraagstukken en wil je je expertise inzetten in een skilled servicedeskteam? Bij Proxsys krijg je de kans om zelfstandig complexe IT-uitdagingen op te lossen en een directe impact te hebben op het succes van onze klanten. Met jouw hulp en technische expertise bied je effectieve, blijvende oplossingen in complexe klantomgevingen. Je kunt rekenen op veel waardering voor jouw inzet, en geen dag is hetzelfde dankzij de diversiteit aan technieken (Microsoft 365, Azure, MDM, Intune) en klanten waarmee je werkt.
Wat je gaat doen:
- Zelfstandig oplossen van complexe eerstelijns- en tweedelijns tickets, vooral werkplekgerelateerde en netwerkspecifieke vragen, evenals issues met Office 365, applicaties, printing en VoIP-telefonie.
- Documenteren van oplossingen en innovatieve werkwijzen in de kennisbank, zodat veelvoorkomende problemen efficiënt kunnen worden aangepakt.
- Indien nodig samenwerken met tweede- en derdelijns collega's voor meer uitdagende vraagstukken.
Jouw ontwikkeling staat centraal
Bij Proxsys investeren we in jouw groei en ontwikkeling. Vanaf dag één krijg je een persoonlijke buddy die je wegwijs maakt op de skilled servicedesk. We bieden opleidingsmogelijkheden met focus op certificeringen, zoals MS-900 en AZ-900 voor cloud- en Microsoft-kennis, en verder zoals MD-102 en ITIL 4 om je technische vaardigheden te verdiepen. Samen met je leidinggevende stel je jouw groeipad binnen Proxsys vast, om op termijn door te groeien naar rollen als Skilled Support Engineer, Cloud Engineer, Network Engineer of Field Engineer. Bij ons bouw je niet alleen aan uitdagende projecten, maar ook aan je carrière.