Jouw drijfveer is om de klant echt verder te helpen en te zorgen voor een optimale klantervaring. Complexe incidenten zorgt er juist voor dat je een stapje harder gaat lopen en uitdaging is jouw brandstof. Communicatief ben je zeer sterk en kun je op basis van je ICT kennis en analytisch vermogen snel tot een passende oplossing te komen. Wij zoeken iemand met:
- Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een IT richting.
- Heb je ervaring met Microsoft 365, Azure en microsoft modern desktop enterprise.
- Minimaal 6 jaar werkervaring als Support Engineer bij een technische service- of helpdesk.
- Kennis van Remote desktop servers omgevingen en/of Windows 10 omgevingen.
Deze wensen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.
To ensure effective communication with our clients and team, it's essential that you speak Dutch at a B2 level according to NT2 standards and are currently residing in the Netherlands.