Support Engineer ICT | Proxsys Alles-of-niets-ICT

Vacature: Support Engineer ICT

Gorinchem & Rotterdam     €3400 - €4800  


Samen met je collega’s van de 2e lijn verleen je technische support bij complexe, niet standaard incidenten/ vragen. Je hebt een groot oplossend vermogen en weet bij de klanten altijd weer een lach op hun gezicht te toveren. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren.

Vacature: Support Engineer ICT

Gorinchem & Rotterdam  

€3400 - €4800  


Samen met je collega’s van de 2e lijn verleen je technische support bij complexe, niet standaard incidenten/ vragen. Je hebt een groot oplossend vermogen en weet bij de klanten altijd weer een lach op hun gezicht te toveren. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren.

Dit vind jij leuk om te doen:

Bij Proxsys geloven we dat elke dag een nieuwe kans biedt om onze klanten de beste IT-ervaring te bieden. Met technologieën zoals grote klantomgevingen, Office365 en share-omgevingen, is geen dag hetzelfde. Als Support Engineer ICT ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat voor de uitdaging om diverse klantvragen te beantwoorden, van MDM en MFA tot conditional access vraagstukken. Jouw focus ligt altijd op het waarborgen van de optimale klantervaring. Met jouw servicegerichte houding, uitgebreide ICT-kennis en sterke communicatieve vaardigheden weet je precies hoe je de klant het beste kunt helpen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Beantwoorden van diverse klantvragen, waaronder MDM, MFA en conditional access vraagstukken.
  • Bedenken van structurele oplossingen voor terugkerende incidenten.
  • Bewaken van veelvoorkomende tickets in de kennisbank en documenteren van oplossingen.
  • Bij complexere vraagstukken inschakelen van de techlead (3e lijn).

Ons aanbod voor jou:

Proxsys flavicon

Competitief salaris

Jouw harde werk en toewijding worden beloond met een salaris in de range van: €3400 en €4800, afgestemd op je ervaring en kunde.

Proxsys flavicon

Een pad om te groeien

Blijf vooroplopen in je vakgebied met toegang tot de nieuwste cursussen en certificeringen. Daarnaast uitgebreide trainingen voor persoonlijke groei, allemaal gefinancierd door ons.

Proxsys flavicon

Flexibele werktijden

Wij waarderen work-life balance. Daarom kun je bij ons je werkuren flexibel indelen en is er de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

Proxsys flavicon

Moderne werkplek

Geniet van een ergonomische en inspirerende werkomgeving uitgerust met de beste tools en technologieën.

Proxsys flavicon

Extra vergoedingen

Geniet van thuiswerk-, telefoon- en uitrustingsvergoedingen, inclusief een CoolBlue budget van €900 om je thuiswerkplek perfect in te richten.

Proxsys flavicon

Teamactiviteiten

Versterk de band met je collega's tijdens activiteiten zoals paintball, skiën, karten, slip cursus of een dag in de Efteling.

Dit breng jij mee:

Jouw drijfveer is om de klant echt verder te helpen en te zorgen voor een optimale klantervaring. Complexe incidenten zorgt er juist voor dat je een stapje harder gaat lopen en uitdaging is jouw brandstof. Communicatief ben je zeer sterk en kun je op basis van je ICT kennis en analytisch vermogen snel tot een passende oplossing te komen. Wij zoeken iemand met:

  • Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een IT richting.
  • Heb je ervaring met office 365, Azure en microsoft modern desktop enterprise.
  • Minimaal 6 jaar werkervaring als Support Engineer bij een technische service- of helpdesk.
  • Kennis van Remote desktop servers omgevingen en/of Windows 10 omgevingen.

Deze wensen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.

To ensure effective communication with our clients and team, it's essential that you speak Dutch at a B2 level according to NT2 standards and are currently residing in the Netherlands.

Proxsys flavicon

Over Proxsys

Wij maken moderne ICT simpel inzetbaar. Het gaat erom dat iedereen altijd en overal, ongestoord en veilig kan werken. Wij ontzorgen klanten volledig in hun kantoorautomatisering: met één enterprise netwerk waarop we alle klanten aansluiten.

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn. Daarom bieden wij één compleet systeem. Onze klanten kiezen voor alles-of-niets. Wij richten zelf álle techniek in en zorgen dat álles werkt.

Pas jij in ons team?

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega's. Hoe kunnen wij jou een sfeerimpressie geven van de afdeling? We hebben gewoon een video gemaakt waarin jouw toekomstige collega's hun ervaring delen met het werken bij Proxsys!


Niks voor jou, maar wel voor iemand die je kent?


Word jij onze nieuwe Support Engineer ICT?

Onze sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


Sollicitatie

Yes! Je hebt gesolliciteerd!


Contact

Een kort belletje


1e Gesprek

Elkaar beter leren kennen


2e Gesprek

Verdieping met assessment


Aanbod!

Welkom bij het team!

Word jij onze nieuwe Support Engineer ICT?

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


  Sollicitatie: Je sollicitatie komt bij ons binnen.
  Contact: We doen een kort belletje.
  1e Gesprek: Elkaar beter leren kennen.
  2e Gesprek: Verdiepend gesprek met een assessment.
  Aanbod: Welkom bij team Proxsys!

Timon Wijnne Proxsys

Ben jij klaar om deel uit te maken van team Proxsys?

Ben jij ook enthousiast over deze kans en wil je met Proxsys meegroeien?  Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog! Heb je nog vragen of wil je meer weten over deze rol? Aarzel niet om contact op te nemen met onze recruiter Timon Wijnne.